Болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз.
Ондай болмақ қайда деп, айтпа ғылым сүйсеңіз.

Растрлық графика

Пәні: информатика. Сыныбы: 8 «А». Күні: 25.02.2014ж. Пән мұғалімі: С.Мынжасарова

Сабақтың  тақырыбы:  Растрлық графика

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: растрлық графика туралы түсінігін қалыптастыру, растрлық графикалық кескіндерді жасауға және өңдеуге үйрету.

Дамытушылығы:  Оқушыларды білімділікке, сауаттылыққа, ойлау ұшқырлығын дамыту

Тәрбиелігі: ұқыптылыққа, ізденімпаздылыққа, еңбекке тәрбиелеу

 

Сабақтың  типі: жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың  көрнекілігі: компьютерлер, интерактивті тақта.

Сабақтың  барысы:

         

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

 

ІІІ. Жаңа білімді түсіндіру.

Компьютерлік графика түрлері

l  Растрлық графика

l  Векторлық графика

l  Фрактальді графика

l  3D графика

Компьютерлік графика түрлері кескіндердің жасалу принципіне байланысты ажыратылады.

Растрлық графика

l  Электрондық және полиграфиялық басылымдар жасауда пайдаланылады

l  Редакторлардың көпшілігінде кескіндерді жасаумен қатар, оларды өңдеуге баса назар аударылған.

l  Интернетте тек растрлық иллюстрациялар пайдаланылады.

Растрлық кескіндердің негізгі элементі – нүкте болып табылады.

l  Кескіннің рұқсаты нүктенің санын ұзындықтың бірлігінде білдіреді (dpi – 1 дюймге тең нүктелер саны)

l  Монитор экранындағы кескіннің минималды  нүктесі пиксель деп аталады.

Пиксель (ағылш. picture element – сурет элементі) – растрлық кескіннің ең кіші элементі

loading...

Қарапайым жағдайда (қара – ақ түсті кескін) экранның әрбір нүктесі тек екі түрде бола алады – «қара» немесе «ақ», яғни оны сақтау үшін 1 бит керек.

Түрлі-түсті кескіндер әртүрлі түстер қанықтығына ие бола алады (4, 8, 16, 24 бит нүктелерге). Әрбір түсті нүктенің мүмкін жағдайы етіп алса, N=2I формуласы арқылы монитор бетінде көрсетіліп тұрған түстердің санын есептеуге болады.

ggg

Растр — (ағылш. raster) – кескіндердің жол және баған бойынша реттелген нүктелердің (пиксельдердің) екіөлшемді массив түрінде көрсетілуі.

Қазіргі заманғы дербес компьютерлерде әдетте кескіндердің 4 негізгі өлшемі немесе 640х480, 800х600, 1024х768, 1280х1024 пикселді экранның мүмкіндігі пайдаланылады.

Растрлық графикамен жұмыстың негізгі мәселелер:

l  Мәліметтер көлемінің үлкендігі. Растрлық кескіндерді өңдеу үшін  жоғарыөнімді компьютерлер қажет.

l  Растрлық кескін үлкеюге де, кішіреюге де сезімтал. Оны кішірейткенде ұсақ бөлшектердің айырмашылығы бұзылады. Үлкейткенде: сатылы эффект пайда болады.

l

Растрлық графика файлдарының форматтары

ggg1

ІҮ. Тапсырмалар орындау.

«Көктем шақырады» тақырыбында жоба жасау.

Ү. Сабақты бекіту.

Activote бағдарламасы бойынша тест тапсырмаларын алу.

ҮІ. Үйге тапсырма беру.

«Менің отбасымның эмблемасы» тақырыбында жоба жасау

ҮІІ. Сабақты қорытындылау.


KORNEKILKIKTERS PORTFOLIO-KAZAKHSHA

Пікірлер 1 Пікір қосу

  • кушти

Пікір қалдыру

Мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!

*

code

Үздіктер cайтындағы мақалаларды басқа сайттарға жариялағанда Үздіктер сайтына ашық кері сілтеме қойылуы тиіс! Сайтта жарияланған мақалалардың мазмұнына мақала авторлары жауапты © 2013 - 2016